Photobucket

SAMBAI PETAI
alhamdulillah :)


dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasihani

alhamdulillah ."
munkin cuma itu yang mampu dilafazkan .
hari nie result SPM bagi calon 2011 .










*amani, aku pinjam*


oke, aku ta dapat banyak A pon . tapi, aku bersyukur . aku rasa result aku tu da mampu buat aku puas . banyak mana aku pulon . banyak tu la aku dapat . kan ? jangan la kata aku bajet . dok post kat belog la apa laa . bukan apa, kadang-2 kegembiraan tu akan jadi lebih gembira bila kita berkongsi . tahniah untuk semua kawan-2 aku yang menaikkan nama sekolah . kita hebat kan . dan kita telah membuktikan yang kita boleh .  

G F F, akan ada antara kita yang keluar negara . 

dulu masa PMR kita laa terok . munkin time tu nasib bukan dengan kita . atau sebenarnya kita lagi banyak maen dari belajar . ouh . itu masa lalu . trial SPM, err ==" rasanya kita da pecah rekod . tapi bukan rekod yang baek . kita buat cikgu-2 takot . sampai menangis bila ingatkan result trial kita . kan ? gagal sekali bukan bermakna gagal untuk selamanya . ya, kita telah membuktikan itu benar :)

lepas TRIAL, aku masuk HALUS . halus tu apa . kalau masa sekolah rendah . rasanya halus tu sama laa macam kelas pemulihan . ouh . boleh bayang macam mana perasaan tu . tapi kalau bukan sebap halus . rasanya sampai SPM pon aku maseh teloncat sana teloncat sini lagi . malu bertempat kan . terima kaseh cikgu-2 yang bertungkus lumus untuk HALUS siang malam . harap-2 result dari halus dapat membuatkan cikgu-2 tersenyum bangga . (menulis dengan penoh harapan)


" aku bukan budak pandai " sila buang perkataan tu dalam tong sampah . semua dilahirkan sama . *ayat aku semakin matang* ada beberapa subjek membuatkan aku rasa bangga dengan diri sendiri . dan aku yakin aku dah berusaha dengan sebaik mungkin . 2 tahun aku belajaq, SPM adalah result terbaek yang aku pernah dapat . serius .  

KIMIA
aku dapat B . bagi aku DAH sangat-2 baek . masa trial aku sorang-2 ja fail dalam kelas . MALU baq hang . aku ingat lagi hari ticer tunjok result budak-2 SPM 2010 . memang aku rasa na nangis gulin-2 arh . ketaq wei, ketaq ! tenna, ingat dak . hee . kalau fail trial, SPM boleh la dapat DATOK . D jadik C . C jadik B . B jadik B+ . A ta nampak rupa . oke, sapa sangka aku fail trial tapi SPM aku dapat B . tadak hat mustahil kalau kita berusaha . ticer, terima kaseh ta jemu-2 ajaq kami budak-2 halus . Tuhan ja dapat balas jasa ticer . ticer memang layak dapat guru cemerlang walaupon saya tak dapat bagi A untuk ticer .


ticer Zuhailah Hashim


WE WORK TOGETHER WE ACHIEVE MORE :)


SEJARAH
orang kata sejarah nie senang . baca pastu hapai jaa . aku nie ta larat baca ta larat hapai dah . tiap kali exam aku hapai . ta penah-2 nak ingat . makan apa tah sampai susah sangat . masa SPM atiq laa dok push aku suroh hapai sejarah . bagi aku memang ta boleh dah . ta sanggop . hapai-2 nie bukan bidang aku . bagi atiq, gampang . haha. dia memang munshi pon . orang jiwa retro . haha . terima kaseh atiq, ta sia-2 kita dok hapai bertiga kan . aku, hang tenna . amani pon, hang tolong baca kat aku atas toto kat bilik study . ingat dak ?


to cikgu Hanida : terima kaseh sangat-2 untuk semua yang cikgu buat . dulu tiap kali cikgu nak masok, jantong nie dup dap dup dap jaa . tau kenapa . saya takot sangat dengan kuiz kereta api yang cikgu buat . kalau esok tu ada subjek sejarah, malam tu hapai sampai temimpi-2 . tapi berbaloi kan cikgu . terima kaseh sangat-2 . saya mampu bagi cikgu A- ja :)


MATEMATIK TAMBAHAN
alhamdulillah, rasanya edmet nie memang subjek hat pelajar kalau boleh tiap kali na culas . hehe . dekat SPM aku baru kenai apa itu ADDITIONAL MATHEMATICS . terima kaseh kepada Nur Qamarul Hazimin yang setiap malam memaksa aku buat edmet sepanjang ticer tada . ta cukop malam ja, bangun 4 pagi buat edmet lagi . tenna, kita sampai pening kan tengok number pagi-2 buta macam tu . tekan kakulator pon mata pejam . hehe . aku takan lupa saat-2 tu .
ticer linie, terima kaseh ticer bersusah payah untuk kami semua . ticer sanggop mai walaupon time tu ticer sakit . sumpah, teharu sangat dengan ticer . ticer ingat kan, time tu kat bilik ASAD . ticer memang banyak berkorban . harap-2 result SPM 2011 menggembirakan ticer . terima kaseh buat saya merasa B untuk matematik tambahan :)


ta lupa jugak untuk subjek lain . ticer Zuraidah, ahernya saya A matematik . banyak kan latihan yang kita buat masa kat HALUS dulu . terima kaseh na . ticer memang ticer paling sporting arh . sayang gila kat ticer . cikgu Amzari, ingat dak hari tu masa cikgu marah sebap saya dapat 10% markah LK . hehe . terok kan cikgu . tapi, saya rasa cikgu patot berbangga sebap SPM saya dapat B+ . walaupon ta dapat A . kira oke la kan . saya dah bagi yang terbaek . sebelom nie mana penah lulus pon . hee, maen banyak .


KAWAN KAWAN AKU 
tahniah buat kita semua . kita dah buat yang terbaek .
dengan GPS 2.647 . 
11A = 4 org, 10A = 5 org, 9A = 9 org, 8A = 11A
kita dapat mengharumkan nama BATCH 1994 .
terima kaseh kepada semua guru-2 Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Baling . 

ya Allah, sahabatku ini telah mendoakan yang terbaek untuk semua sahabat-2 nya . mereka telah mengAMINkan doa semua . kau kabulkanlah hajat mereka, berilah kami semua kejayaan di dunia dan akhirat . subhanallah . amin ya rabbal alamin . 


i   BATCH 1994 SMKAB


SEKALI KITA BERKAWAN, SELAMANYA KITA AKAN MENJADI KAWAN . 


SEMOGA NURULIZZATIESAIFURIZAL CEPAT KURUS, AMEENN :)

Keboard Dirosakkan Pada • 3/21/2012 09:59:00 pm • 6 Awak Komen Sini




MAKAN PETAI TAK?


بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
selamat datang ke blog Nurul Izzatie Saifurizal | §ΔMBαI PΣT▲I | Ejad, urghh whatever.

Orang Tengah Sekodeng
Diary
Profile
Stuff


TWEET TWEET


Moh pakat pakat uTweet iTweet Follow Unfollow tang sini, hee :)




TERJAH ENTRY LAMA

esok ,"


Template By: Arrien Amani
Edit By: §ΔMBαI PΣT▲I