Photobucket

SAMBAI PETAI
Baru :)

Fuhhhh Bismillahhirrahmanirrahaimmmmmm *Tiup habuk habuk*
haha. kekoknya rasa nak taip buat ayat kekonon 'jiwang' arghhhh mampus. 
Soosoooo, tadaaaaaa amacam new look aku punya belog. perghhhh gegirl gila rasa dari atas sampai bawah tepi kiri kanan semua pink amboiaihhhhhhhh, geli amat. haha

ni nak habaq mai nii, aku sebenaqnya tak suka pink. so tak diharamkan tak dibenarkan siapa siapa pun menyebarkan ura ura kononnya aku ni PINKY GIRL or bla bla bla haaa tudiaa hahahaha. mintak simpang awai awai. tapi kalau panggil FLOWER GIRL ABANG ABANG takpa nohal okay comei molep. kahh =.="



okay balik dekat point utama, nampak tajuk ataih tu " BARU :) "
apadia natang apa hat baru tu ?

* pertama, sudah semestinya belog aku yang baru, hehe. ekceli aku lama tak bukak. sejak dia dah update dashboard terus blurr nak design apa semua plus belog lama mmg banyak masalah tambahan pula amboi kau tambahan pula. hahahaha. template belog lama banyak code yg aku terdelete.

*kedua, hidup baru. Tudiaaa tudiaaaaaa ayat move on  sangat. ahemmm. biasalahhhh, dah sampai seru kan

*ketiga, aku rasa macam rugi kalau aku tak save semua gila gila memori indah selama aku jadik Student Landscape Architecture nih. kalau nak diikutkanlahhh memang tak tertulis plus kalau naik sem laptop tu kalau boleh hadap time ada kerja ja. takat laman sosial tu semua curi curi bukak dekat Hp ja haa tudia sampai taqa tu nohhh. balik p habaq lekaih dekat semua hat dekat dekat toksah dok ambek kos ARCHITECTURE, sat lagi tak sempat online. kahkahkahkahkahkahkah

*keempat, aku dah start cuti semester so takdak keja dah alang alang asyik tengok tv makan tidoq online bla bla, aku tambahkan lagi lemak dengan hadap laptop 24 jam melayan dunia fantasi acah acah laman sesawang tempat aku berangan dolu dolu. hahaha
"Aku yang dulu bukanlah yang sekarang< dulu ditendang sekarang ku disayang" joget ewahhhhh hahaha

haha tu jalah aku nak meraban kekonon untuk  First Post aku dekat belog geli geli pink ni. haha
P/S : Post yang lama lama semua dah delete dek kerana aku berpegang teguh dengan prinsip "SEJARAH USAH DIKENANG" gittuuuuuuuuuu


Sekian, selamat malam.
|Tak sabaq nak tunggu video seterusnya dari hapis|


SEMOGA NURULIZZATIESAIFURIZAL CEPAT KURUS, AMEENN :)

Keboard Dirosakkan Pada • 4/10/2014 01:12:00 am • 2 Awak Komen Sini




MAKAN PETAI TAK?


بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
selamat datang ke blog Nurul Izzatie Saifurizal | §ΔMBαI PΣT▲I | Ejad, urghh whatever.

Orang Tengah Sekodeng
Diary
Profile
Stuff


TWEET TWEET


Moh pakat pakat uTweet iTweet Follow Unfollow tang sini, hee :)




TERJAH ENTRY LAMA

Hati.
Happy SweetNineteen To Me :)
alhamdulillah :)
esok ,"


Template By: Arrien Amani
Edit By: §ΔMBαI PΣT▲I